Nikka Trousers W
towar niedostępny

Opis
Nikka Trousers W 
Techniczne spodnie trekingowe o sportowym kroju, uszyte ze stretchu i G-1000 co gwarantuje wygodę, swobodę ruchów, ale i trwałość. Przeznaczone do trekingu i wspinaczki. Tył i kolana są wyprofilowane, pas (stan) jest niższy z przodu, a wyższy z tyłu po to by czuć się komfortowo przy noszeniu plecaka. Dodatkowy materiał wzmacniający wewnętrzną stronę ud oraz obniżone szwy, minimalizują obtarcia. Zapinane na zamek boczne kieszenie na dłonie. Duża kieszeń na nogawce z patką - zapinana na zatrzask, oraz mniejsza siateczkowa wewnętrzna kieszeń na prawej nogawce oraz mniejsza kieszeń na telefon komórkowy lub GPS na lewej nogawce. Materiał Stretch – niższy tył spodni, G-1000 – wzmocnienia na pośladkach, kolanach i przy końcach nogawek. Nogawki są obszyte, ale nie wykończone, tak aby łatwo dopasować je do swojego wzrostu. Spodnie można zaimpregnować woskiem dla uzyskania ochrony przed wiatrem i wodą.
- spodnie trekkingowe wykonane ze streczu oraz wytrzymałego materiału G-1000, dzięki czemu stanowi doskonałe połączenie swobody poruszania się oraz wytrzymałości,
- wzmocnienia z materiału G-1000 umieszczone z tyłu spodni na kolanach oraz na zakończeniach nogawek,
- podwyższony tył spodni oraz profilowane kolana,
- dwie kieszenie na dłonie, obszerna kieszeń na nogawce z wewnętrzną kieszenią siateczkową oraz mniejsza kieszeń na nogawce w której doskonale zmieści się telefon lub GPS,
Dodatkowe informacje:
- Rodzina produktowa: Abisko Family
- Produkowane rozmiary: 34-48,
- Budowa spodni: regularny krój/średni stan,
- Materiał:
- G-1000 Original: 65% poliester, 35% bawełna;
- strecz: 63% poliamid, 26% poliester, 11% elastan,
- Zakończenie nogawek: nogawka niewykończona/do indywidualnego dopasowania.
- Waga: 394g dla rozmiaru 38,
- Płeć: kobieta,
- Aktywność: trekking,
- Produkowane wersje kolorystyczne:
- 633 - Dark Olive,
Materiał:
- impregnacja bez szkodliwych substancji PFC,
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.