Karla Lite Jacket W
Opis
Karla Lite Jacket W 
Nie za ciepła, nie za cienka – Karla Lite Jacket to wiosenno-jesienna kurtka przeznaczona na umiarkowaną i zmienną pogodę. Została wykonana z lekkiego i wytrzymałego materiału G-1000 Lite Eco, który jest odporny na wiatr i odprowadza wilgoć nagromadzoną podczas aktywności. Ma podszyty siateczką otwór wentylacyjny na plecach i raglanowe rękawy zapewniające swobodę ruchów.
- lekka i uniwersalna kurtka stworzona z myślą o użytkowaniu codziennym, wykonana z niezwykle wytrzymałego materiału G-1000 Lite Eco,
- wysoka ochrona przed deszczem oraz wiatrem świetnie sprawdzi się podczas łagodnych temperatur wiosną oraz jesienią,
- na karczku otwór wentylacyjny podszyty siateczką,
- regulowany kaptur z niewielkim obszyciem brzegu,
- dwukierunkowy zamek frontowy z ochronną listwą,
- dwie kieszenie na dłonie oraz jedna kieszeń wewnętrzna, wszystkie zapinane na zamek,
- mankiety rękawów zapinane na guzik oraz ściągacz w pasie,
Specyfikacja produktu:
- Rodzina produktowa: Ovik Family
- Płeć: kobieta,
- Materiał:
- G-1000 Lite Eco: 65% poliester, 35% bawełna organiczna,
- Waga: 627g dla rozmiaru S.
- Produkowane rozmiary: XXS-XL,
- Liczba kieszeni: 3,
- kieszenie na dłonie,
- kieszenie wewnętrzne,
- Pielęgnacja:
- pranie: prać w temp 40ºC,
- czyszczenie na sucho: nie czyścić chemicznie,
- nie używać wybielaczy,
- prasowanie: prasować w maks. temp. 100ºC,
- Oferowana kolorystyka:
- 232 - Buckwheat Brown,
- 555 - Dark Navy,
- 620 - Green,
Materiał:
- bawełna organiczna,
- poliester z recyklingu,
- wytrzymałość,
- impregnacja bez szkodliwych substancji PFC,
- impregnowany materiał G-1000 adaptuje się w różnych warunkach; poprzez nałożenie większej ilości wosku Greenland Wax można łatwo dostosować odzież G-1000 do różnych warunków pogodowych.
Służymy pomocą w doborze/weryfikacji odpowiedniego rozmiaru - tabela rozmiarów do pobrania w dziale Pomoc - w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.