Kajka 55 M/L
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Kajka 55 M/L
- wytrzymały, komfortowy plecak trekkingowy stworzony z myślą przenoszeniu ciężkiego wyposażenia, sprzętu w nowej, lżejszej wersji plecaka
- plecak wykonany z materiału Vinylon który stworzony jest z nylonu 500D (pozyskanego z recyklingu), podszewka z nylonu 210D
- unikalny stelaż wykonany z drewna brzozowego posiadającego certyfikat FSC
- wspomagający pas biodrowy z szerokim zakresem regulacji oraz ergonomiczne szelki ułatwiające udźwig plecaka
- system regulacji Adjustment Fit umożliwiający prostą regulację oraz odpowiednie dopasowanie do wysokości pleców oraz szerokości ramion użytkownika
- plecak kompatybilny z systemem hydracyjnym
- ulepszona możliwość naprawy względem poprzedniej wersji plecaka
- podszewka oraz wzmocnienia wykonane z materiałów pozyskanych z recyklingu
- frontowy dostęp do komory głównej plecaka zapinany na zamek zapewnia użytkownikowi doskonały przegląd zawartości
- kieszenie na butelki umieszczone pod kątem z niezwykle łatwym dostępem
- odczepiane mocowanie na kijki/toporek
- praktyczne kieszenie zapinane na zamek umieszczone na pokrywie górnej plecaka oraz na pasie biodrowym
- możliwość zdjęcia pokrywy górnej plecaka i doczepienia jej do pasa piersiowego lub noszona osobno jako kieszeń biodrowa
- możliwość doczepienia do plecaka dodatkowych kieszeni bocznych - Kajka Side Pocket (do kupienia osobno)
- paski kompresyjne na każdej z dwóch bocznych stron plecaka
Specyfikacja produktu:
- Płeć: mężczyzna,
- Materiał zewnętrzny:
- 500D poliester,
- Vinylon F: 100% vinylal,
- Wymiary:
- pojemność: 55L,
- wysokość: 74cm,
- szerokość: 45cm,
- głębokość: 26cm,
- Waga: 2700g
- Stelaż: drewniany, profilowane drewno brzozowe,
- Zamki: YKK,
- Pokrowiec przeciwdeszczowy,
- System: Perfect Fit,
- Produkowane wersje kolorystyczne:
- 037 - Coal Black,
- 228 - Khaki Dust
- 525 - UN Blue,
- 620 - Green,
Materiał:
- impregnacja bez szkodliwych substancji PFC,
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.