Greenland Top Large
Opis

Greenland Top Large 

Kolekcja fjällräven wiosna/lato 2018 to dowód na to, że marka Fjallraven nie przestaje sięgać do swoich
korzeni. Dla uczczenia 50-tej rocznicy powstania legendarnej kurtki Greenland Jacket, firma przedstawia nową odsłonę całej kolekcji Greenland.
Klasyczny styl w połączeniu z nowoczesną funkcjonalnością – Greenland Top to plecak gotowy na każde wyzwanie intensywnych dni. Jego przestronność i przemyślana organizacja wnętrza pozwolą pomieścić wszystkie potrzebne na co dzień przedmioty – w łatwo dostępnych kieszeniach schowasz podręczne drobiazgi, a laptopa bezpiecznie przechowasz w specjalnym rękawie w komorze głównej. Plecak równie dobrze sprawdzi się podczas jazdy na rowerze czy weekendowej przechadzki po lesie.
- Wytrzymały i wodoodporny materiał G-1000 HeavyDuty Eco.
- Usztywniona kieszeń na laptopa (o przekątnej ekranu do 15 cali).
- Pojemność: 30 litrów.
- Poliester z recyklingu, bawełna organiczna.
- Duże przednie kieszenie z zamkiem przykryte górną klapą.
- Zapinana na zamek kieszeń w górnej klapie.
- Boczne kieszenie na butelki z napojami itp.
- Paski i metalowe haczyki utrzymują górną klapę na miejscu.
- Przestronna przegroda główna z ochroną przeciwśnieżną.
- Wyściełane pasy ramienne i usztywniony tył.
- Materiał impregnowany woskiem Greenland Wax.
Specyfikacja produktu:
- Płeć: unisex,
- Rodzina produktowa: Greenland Family.
- Wymiary plecaka: wysokość - 52cm, szerokość - 28cm, głębokość 18cm, pojemność - 30l
- Rodzaj materiału: G-1000.
- Materiał zewnętrzny: G-1000® HeavyDuty Eco: 65% poliester, 35% bawełna.
- Dedykowana aktywność: turystyka, outdoor.
- Waga produktu: 800 g
- Oferowana kolorystyka:
- 618 - Fern,
- 626 - Green Camo,
Materiał:
- poliester z recyklingu,
- bawełna organiczna,
- impregnowany materiał G-1000 adaptuje się w różnych warunkach; poprzez nałożenie większej ilości wosku Greenland Wax można łatwo dostosować odzież G-1000 do różnych warunków pogodowych.
- impregnacja bez szkodliwych substancji PFC.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.