Kanken Mini Shoulder Pads - nowa wersja
Opis
Kanken Mini Shoulder Pads
Miękkie nakładki do plecaka Mini Kanken. Podnoszą komfort noszenia plecaka. Przypinane do szelek za pomocą guzików. Umożliwiają wygodne noszenie większych ciężarów w plecaku i zapobiegają uczuciu dyskomfortu podczas noszenia. Dostępne w sześciu różnych kolorach. Nakładki uszyte zostały z mocnego materiału G-1000 HeavyDuty Eco i posiadają piankową osłonę zapewniającą komfort podczas noszenia. Produkt pasuje tylko do plecaków Kanken Mini. Dostępnych jest aż 6-eść różnych wariantów kolorystycznych nakładek.
- Podnoszą komfort noszenia plecaka z szelkami,
- Przypinane do szelek za pomocą guzików zaciskowych,
- Dedykowany produkt: Kanken Mini,
- Materiał: G-10000 HeavyDuty Eco S,
- 65% poliester,
- 35% bawełna,
- Waga: 70 g
- Produkowane wersje kolorystyczne:
- 046 - Super Grey,
- 141 - Warm Yellow,
- 160 - Ochre,
- 166 - Acorn,
- 228 - Khaki Dust,
- 312 - Pink,
- 319 - Peach Pink,
- 326 - Ox Red,
- 421 - Royal Purple,
- 501 - Sky Blue,
- 550 - Black,
- 560 - Navy,
- 662 - Deep Forest,
- 664 - Frost Green,
- 667 - Arctic Green.
Materiał i technologie:
- poliester z recyklingu,
- wytrzymały materiał,
- bawełna organiczna,
- impregnacja bez szkodliwych substancji PFC,
- impregnowany materiał G-1000 adaptuje się w różnych warunkach; poprzez nałożenie większej ilości wosku Greenland Wax można łatwo dostosować odzież G-1000 do różnych warunków pogodowych.
Kånken – rewolucyjne odkrycie
W końcu lat siedemdziesiątych statystyki prowadzone w szwedzkim społeczeństwie wskazały, że 80 % procent badanych cierpi na problemy z kręgosłupem i różne bóle pleców. Zauważono, że także dzieci i młodzież coraz częściej cierpią na schorzenia kręgosłupa. Lekarze i nauczyciele wskazywali, że jedną z przyczyn (poza brakiem odpowiedniego ruchu) jest także moda na noszenie toreb naramiennych.
Założyciel Fjällräven Åke Nordin wsłuchując się w głosy tej dyskusji, stworzył we współpracy ze szwedzkim Związkiem Skautów rewolucyjny i funkcjonalny plecak Kanken z przestronnym wnętrzem za przystępną cenę. Plecak Kånken, który pojawił się na rynku w sierpniu 1978 roku, do dzisiaj posiada rzesze sympatyków w całej Europie.
Pozytywne skutki
Kampania reklamowa skupiona była przede wszystkim na rodzicach i uczniach szkół podstawowych. Jedną z podstawowych zalet plecaka jest to, że obie ręce zostają wolne. Dzięki temu Kanken był też praktyczny dla starszych ludzi, którzy wspierają się o kulach, o lasce lub trzymają się balustrad, poręczy.
Pytaniem było, czy ta idea ma szansę zadomowić się wśród młodzieży. Władze szkolne starały się wspierać akcję, chwaląc zalety plecaków. Udało się im to w pełni. Odkąd coraz większa liczba uczniów zaczęła nosić plecaki, rozkładając ciężar na obydwa ramiona, problemy z kręgosłupem zniknęły. Poza tym używanie plecaka wpływało pozytywnie na postawę ciała.
Potępiany i kochany
Nowy plecak wywoływał wiele emocji. Niektórzy postrzegali Kanken jako symbol liberalnych politycznych poglądów, a plecak określano mianem komunistycznego garbu. Ake Nordin nie przejmował się tym, tylko skupił się na produkcji. Szacował, że w pierwszym roku sprzeda 200 egzemplarzy. Sprzedał 400 sztuk. W następnym roku liczba wyniosła 30 000 i tak rozpoczęła się legenda plecaka Kanken.
Jubileusz 30-lecia Kanken
Minęło 30 lat, odkąd pierwszy plecak Kanken pojawił się w sklepach. Idea noszenia plecaka przyjęła się w pełni i została zaakceptowana przez społeczeństwo, także model Kanken. Każdego roku sprzedaje się ponad 200 000 sztuk tego plecaka. Licznik wyprodukowanych od początku produkcji plecaków osiągnęła liczbę 3 milionów. Kanken przez ten czas prawie w ogóle się nie zmienił. Do oferty dołączyły kolejne kolory i nieliczne nowe odmiany plecaka, w tym Kanken Laptop.
Jednym z niezaprzeczalnych faworytów jest Mini Kanken, który mając 29 cm wysokości nadaje się świetnie dla najmłodszych w rodzinie. Na dobre przyzwyczajenia nigdy nie jest za wcześnie.
Plecaki Kanken produkowane są z materiału Vinylon F – bardzo wytrzymałej i trwałej tkaniny.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.