Bergtagen Eco-Shell Jacket
Opis
Bergtagen Eco-Shell Jacket 
Techniczna kurtka membranowa przeznaczona do wspinaczki górskiej i skitouringu. Profilowany krój i elastyczny, nieszeleszczący materiał zapewniają komfort i maksymalną swobodę ruchów podczas poruszania się w stromym terenie. Jednocześnie kurtka stanowi skuteczną ochronę przed deszczem, deszczem ze śniegiem, śniegiem i silnym wiatrem.Impregnat wolny od fluorowęglowodorów. Techniczny, profilowany krój. Wzmocnienia z Corylonu – materiału opartego na włóknach aramidowych. Regulowany kaptur, pod którym zmieści się kask. Szwy minimalizujące ryzyko otarć. Wodoodporny, dwustronny zamek błyskawiczny z wewnętrzną listwą ochronną. Zapinane na zamek boczne panele wentylacyjne. Zapinane na zamek kieszenie na piersi. Kieszenie z siateczki wewnątrz kieszeni na piersi. Mankiety rękawów z regulacją na rzep. Regulacja za pomocą ściągacza ze sznureczkiem przy krawędzi dolnej. Uchwyty zamków wykonane z przyczepnego tworzywa – wygodna obsługa w rękawiczkach. Reflektor RECCO.
- Wodoodporna trzywarstwowa kurtka do zaawansowanych aktywności górskich powyżej linii drzew.
- Zaprojektowany krój dla pełnego zakresu ruchu w warunkach górskich.
- Wykonany z trwałego i elastycznego materiału ripstop Eco-Shell z poliestru (częściowo z recyklingu) z obróbką DWR bez fluorowęglowodorów.
- Szwy umieszczone w celu zmniejszenia ryzyka obtarć od plecaka.
- Kaptur z potrójną regulacją i miejscem na kask pod spodem.
Dane techniczne:
- Rodzina produktowa: Bergtagen.
- Oferowane rozmiary: XS-XXL,
- Płeć: mężczyzna.
- Materiał zewnętrzny:
- Eco-Shell 3L Ripstop Stretch: 100% poliester.
- Corylon:
- 90% poliamid,
- 10% aramid,
- Membrana:
- 100% poliester, wodoodporność: 30 000mm, oddychalność: 26 000 g/m²/24h.
- Waga produktu: 630g dla rozmiaru M.
- Dedykowana aktywność: Mountaineering.
- Oferowana kolorystyka:
- 208 Hokkaido Orange,
- 570 Mountain Blue,
Materiał:
- poliester z recyklingu,
- impregnacja bez szkodliwych substancji PFC.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.